Може да върнете продукта или продуктите в рамките на 14 календарни дни от от деня на получаване на продукта.

Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните при продажбата. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

  • производствени дефекти на стоката;
  • констатирани липси на части от стоката;
  • повреда на стоката при транспортирането, доказуемо с преглед на пратката в момента на приемането й;
  • Рекламацията може да се предяви на посочения в контакти телефон, както и чрез контактната форма в сайта. Клиентът трябва да върне стоката в 14 дневен срок.

При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия, без дефекти или с друг  продукт, както и връщане на стоката срещу възстановяване на платената цена.

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени  като са спазени следните условия:

  • Запазен добър търговски вид, напълно запазена опаковка
  • Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба
  • Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива
  • Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 2 куриерски такси – за транспорт в двете посоки). Връщането на стока при рекламация, може да се направи по начина и на адреса, посочени върху фактурата, с която Клиентът е получил поръчката. Клиентът не заплаща цената за куриерската услуга за връщане на стоката само при рекламация. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин.

Пратката няма да бъде взета от нас, ако не са налице документи и касова бележка и ако не бъде върната в търговският вид, в който сме ви я изпратили. 

Предварително благодарим за разбирането.

Свържи се с нас

Може да ни изпратите email и ние ще свържем с вас.

Not readable? Change text. captcha txt
0