Може да върнете продукта или продуктите в рамките на 14 календарни дни от от деня на получаване на продукта.
Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните при продажбата. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
- производствени дефекти на стоката;
- констатирани липси на части от стоката;
- повреда на стоката при транспортирането, доказуемо с преглед на пратката в момента на приемането й;
- Рекламацията може да се предяви на посочения в контакти телефон, както и чрез контактната форма в сайта. Клиентът трябва да върне стоката в 14 дневен срок.
При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия, без дефекти или с друг продукт, както и връщане на стоката срещу възстановяване на платената цена.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
- Запазен добър търговски вид, напълно запазена опаковка
- Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба
- Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива
- Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 2 куриерски такси – за транспорт в двете посоки). Връщането на стока при рекламация, може да се направи по начина и на адреса, посочени върху фактурата, с която Клиентът е получил поръчката. Клиентът не заплаща цената за куриерската услуга за връщане на стоката само при рекламация. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин.
Пратката няма да бъде взета от нас, ако не са налице документи и касова бележка и ако не бъде върната в търговският вид, в който сме ви я изпратили.
Предварително благодарим за разбирането.